#وظيفة_شاغرة| وليد الحوسني للمحاماة والاستشارات القانونية – وظيفة شاغرة ( مستشار قانوني العدد 2 ) (s)

#وظيفة_شاغرة| وليد الحوسني للمحاماة والاستشارات القانونية – وظيفة شاغرة ( مستشار قانوني العدد 2 ) (s)

مجموعة المحامي وليد الحوسني للمحاماة والاستشارات القانونية هي مكتب قانوني يعلن عن توفر وظيفة مستشار قانوني بعدد 2. الشروط المطلوبة لهذه الوظيفة هي أن يكون المتقدم من الجنسية السودانية والجنسية الهندية وأن يكون عمره أقل من 30 سنة. يجب أن يكون متقنًا للغة الإنجليزية القانونية تحدثًا وكتابة بشكل ممتاز وأن يكون لديه إقامة مستشار قانوني في السلطنة. يجب أن تكون لديه خبرة في السلطنة لا تقل عن 3 سنوات وأن يكون لديه رخصة قيادة. يجب أن يكون لديه خبرة كافية في القوانين المتعلقة بالشركات والتعامل معها. سيتم الاتفاق على الراتب بعد المقابلة. يرجى إرسال ملف السيرة الذاتية إلى البريد الإلكتروني المحدد أو الاتصال بالأرقام المذكورة للحصول على مزيد من المعلومات. مكان العمل هو في صحار.
Waleed Al-Husseini Law Firm for Advocacy and Legal Consultations is a legal office announcing the availability of 2 positions for legal advisors. The required conditions for this position are that the applicant must be of Sudanese or Indian nationality and be under the age of 30. They must be proficient in legal English, both speaking and writing, and have a legal advisor residency in the Sultanate. They must have at least 3 years of experience in the Sultanate and possess a driver’s license. Sufficient experience in laws related to companies and dealing with them is required. The salary will be agreed upon after the interview. Please send your CV to the specified email or contact the mentioned numbers for further information. The workplace is in Sohar.

النص المقدم باللغتين العربية والإنجليزية هو إعلان عن فرصة عمل في مكتب وليد الحسني للمحاماة والاستشارات القانونية في صحار. يبحثون عن مستشار قانوني يستوفي بعض المعايير. شروط الوظيفة تشمل أن يكون المتقدم من الجنسية السودانية أو الهندية، وأن يكون تحت سن 30 عامًا، وأن يكون لديه إجادة كاملة في اللغة القانونية الإنجليزية المحكية والمكتوبة، وأن يحمل إقامة مستشار قانوني في السلطنة، وأن يكون لديه خبرة لا تقل عن 3 سنوات في السلطنة، وأن يكون لديه رخصة قيادة، وأن يكون لديه خبرة كافية في قوانين الشركات. سيتم الاتفاق على الراتب بعد المقابلة. يمكن للمرشحين المهتمين إرسال سيرتهم الذاتية إلى عنوان البريد الإلكتروني المقدم أو الاتصال بأرقام الهاتف المقدمة.

The provided text is in Arabic and English and is an announcement for a job opening at the Walid Al Hosani Law Firm and Legal Consultations in Sohar. They are looking for a Legal Advisor who meets certain criteria. The conditions for the job include being of Sudanese or Indian nationality, being under 30 years old, having full proficiency in spoken and written legal English, holding a legal advisor residency in the Sultanate, having at least 3 years of experience in the Sultanate, having a driving license, and having sufficient experience in corporate laws. The salary will be agreed upon after the interview. Interested candidates can send their CV to the provided email address or contact the phone numbers provided.

ارسل السيرة الذاتية على الايميل
wal.law000ii@gmail.com

Elctron_news

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com