#وظيفة_شاغرة| شركة جلفار للهندسة والمقاولات – وظيفة شاغرة ( فني ومنفذ صحة وسلامة مهنية وبيئة ) (s)

شركة جلفار للهندسة والمقاولات هي شركة عمانية تأسست في عام 1972. تعمل الشركة في مجال الهندسة والمقاولات وتقدم خدماتها في مجالات متنوعة مثل البنية التحتية، والنفط والغاز، والبناء، والتشييد، والصناعة.

تعتبر جلفار من أكبر الشركات الهندسية والمقاولات في سلطنة عمان وتتمتع بسمعة طيبة في السوق. تقدم الشركة خدماتها لعملاء في القطاعين العام والخاص، وتعمل على تنفيذ مشاريع كبيرة ومعقدة في عمان وخارجها.

توفر جلفار فرص عمل في مختلف المجالات وتعمل على توظيف الكوادر الوطنية. حاليًا، تعلن الشركة عن وظائف شاغرة في وحدة الجودة والصحة والسلامة المهنية والأمن والبيئة. الوظيفة المتاحة هي “فني ومنفذ صحة وسلامة مهنية وبيئة”. يجب على المتقدمين أن يكونوا حاصلين على شهادة البكالوريوس أو الدبلوم العالي وشهادة NEBOSH IGC. يجب أن يكون لديهم خبرة لا تقل عن ست سنوات في مجال الصحة والسلامة المهنية والبيئة في صناعة النفط والغاز. يجب أن يجيدوا اللغة الإنجليزية تحدثاً وقراءةً وكتابة
ارسل السيرة الذاتية على الايميل
‏teamhr@galfar.com

Galfar Engineering and Contracting Company is an Omani company founded in 1972. The company operates in the field of engineering and contracting, providing services in various sectors such as infrastructure, oil and gas, construction, and industrial.

Galfar is one of the largest engineering and contracting companies in the Sultanate of Oman and has a good reputation in the market. The company offers its services to clients in both the public and private sectors, and works on implementing large and complex projects in Oman and abroad.

Galfar provides job opportunities in various fields and works on employing national talents. Currently, the company announces vacancies in the Quality, Health, Safety, Environment, and Security unit. The available position is “Health, Safety, Environment Technician and Implementer”. Applicants must have a bachelor’s degree or higher diploma and NEBOSH IGC certification. They should have at least six years of experience in the field of occupational health, safety, and environment in the oil and gas industry. They must be proficient in English speaking, reading, and writing.

ارسل السيرة الذاتية على الايميل
‏teamhr@galfar.com


تابعنا على تويتر لجديد الوظائف الشاغرة ⤵️

إذا واجهتك صعوبة في التسجيل هذا المقال فيه شروحات بالفيديو لطرق التسجيل في جميع الوظائف ⤵️

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *